پاورپوینت چارچوب مسافت CAGE
پاورپوینت چارچوب مسافت CAGE شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
فرض کنید که پنج سال پیش، سازمان شما وارد یک بازار خارجی جدید شده و امید زیادی برای موفقیت داشته است، اما در نهایت مشخص شد که این کار اشتباه بزرگی بوده است.
نخست اینکه هزینهی انتقال محصولات به دلیل شرایطِ نامناسب جادهای بیشتر از چیزی بود که انتظار میرفت. دیگر اینکه سیل به موجودی انبار آسیب رسانده بود و در نهایت مشتریان از اینکه کمپین فروش به لحاظ فرهنگی متناسب نبوده است شکایت داشتند.
سازمان شما باید از این بازار خارج شود. این کار باعث هدر رفتن پول زیادی شد و به دلیل عدم موفقیت، اعتبار شما در بین سرمایهگذاران بالقوه از بین رفت.
توسعه با اشکال روبهرو بود چرا که رهبران سازمان شما در طرحشان تصویر بزرگتر را در نظر نگرفتند. آنها یک بازار بالقوهی بزرگ و میزان بسیار زیادی درآمد در میان مشتریان میدیدند و گمان میکردند که توسعه، سود بسیار بیشتری از هزینهای که صرف میکنند برایشان به همراه خواهد داشت.
آنها بسیاری از عواملی را که هزینههای اضافی و خطر برای کار ایجاد میکردند، نادیده گرفتند و در نهایت شکست خوردند.
در این مقاله به چارچوب CAGE نگاهی میاندازیم. ابزاری که میتوانید برای فکر کردن به اینکه عوامل وابسته به بازار چگونه توسعه در یک منطقهی جدید را تحت تأثیر قرار میدهند؛ به شما کمک کند. سپس توضیح میدهیم که چگونه از این چارچوب زمانی که به یک بازار خارجی دست پیدا کردید، استفاده کنید.
شناخت چارچوب
پانکاج قماوات (Pankaj Ghemawat) پروفسور دانشکدهی کسبوکار IESE در شهر بارسلونای اسپانیا چارچوب CAGE را ایجاد کرده است. او این چارچوب را در سال ۲۰۰۱ در «Harvard Business Review» منتشر کرد.
قماوات در تحقیقاتاش تعداد زیادی از طرحهای توسعهی بینالمللی را که با شکست مواجه شدند، بررسی کرد و متوجه شد که برخی از مدیران روی جذابیت بازارهای بینالمللی بیش از اندازه حساب کرده بودند. او همچنین به این نتیجه رسید که این مدیران تأثیر تفاوت بین بازار داخلی و بازارهای خارجی بر افزایش هزینهها و بالا رفتن خطر را در طرحشان دستکم گرفته بودند.
او همهی تفاوتها را در چهار بعد مختلف که آنها را «فاصله» مینامد، گروهبندی کرد:
• فاصلهی فرهنگی
• فاصلهی نظام اداری و سیاسی
• فاصلهی جغرافیایی
• فاصلهی اقتصادی
او سپس توضیح میدهد که رهبران چگونه برای بررسی تأثیر احتمالی این تفاوتها بر روی توسعهی کسبوکار، باید از این عوامل استفاده کنند.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
شناخت چارچوب
چه زمانی باید از این چارچوب استفاده کرد
اعمال کردن چارچوب
فاصلهی فرهنگی
تفاوت در نظام اداری و سیاسی
فاصلهی جغرافیایی
فاصلهی اقتصادی
عنوان : چارچوب مسافت CAGE
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 26
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت